شرح وظایف اداره تلفیق حساب‌ها

تعداد بازدید:۱۹۴۱
  1. برنامه‌ریزی و ایجاد جریان مناسب اطلاعات و اسناد مالی و حسابداری جهت تنظیم گزارشات تلفیقی مورد نیاز
  2. تهیه و تنظیم گزارشات تلفیقی مالی و حسابداری و انعکاس آن به مقامات و مراجع مربوطه
  3. ارزیابی و تحلیل صورتهای مالی تلفیقی و ارائه گزارشات مدیریتی مقایسه ای، موضوعی و امثالهم جهت ارائه به مراجع و مقامات مربوطه
  4. تصمیم‌سازی و ارائه مشاوره‌های تخصصی به مدیران جهاد درخصوص عملکرد مالی سازمانها، مراکز و واحدهای تابعه جهاددانشگاهی
  5. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق