شرح وظایف اداره تلفیق حسابها
- برنامهریزی و ایجاد جریان مناسب اطلاعات و اسناد مالی و حسابداری جهت تنظیم گزارشات تلفیقی مورد نیاز
- تهیه و تنظیم گزارشات تلفیقی مالی و حسابداری و انعکاس آن به مقامات و مراجع مربوطه
- ارزیابی و تحلیل صورتهای مالی تلفیقی و ارائه گزارشات مدیریتی مقایسه ای، موضوعی و امثالهم جهت ارائه به مراجع و مقامات مربوطه
- تصمیمسازی و ارائه مشاورههای تخصصی به مدیران جهاد درخصوص عملکرد مالی سازمانها، مراکز و واحدهای تابعه جهاددانشگاهی
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق