شرح وظایف اداره راهبری و مدیریت پروژه‌ ها

تعداد بازدید:۵۴۵۰
  1. طراحی و پیاده‌سازی نظام مدیریت و کنترل پروژه جهت مدیریت مؤثر طرح‌ها و پروژه‌های تخصصی حوزه معاونت
  2. همکاری و مشارکت در تعریف، ارجاع و راهبری طرح‌ها و پروژه‌های حوزه معاونت طبق برنامه‌های زمانبندی و اولویت‌های مصوب
  3. پیگیری و مدیریت طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی از زمان دریافت و ارایه پیشنهاد تا خاتمه و تحویل نهایی
  4. برنامه‌ریزی و هماهنگی ارجاع طرح‌های پژوهشی به گروه‌ها، واحدها، مراکز و نیز افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط داخلی و خارجی
  5. همکاری و مشارکت و پیگیری در ارزیابی و بررسی طرح‌ها و برنامه‌های حوزه معاونت و زمینه‌سازی اجرای آنها
  6. همکاری و هماهنگی با گروه‌ها و واحدهای تابعه و نیز مدیران طرح‌ها و پروژه‌ها به منظور مدیریت موثر پروژه‌ها
  7. ساماندهی و مدیریت منابع اطلاعاتی موردنیاز و گردش کار طرح‌ها و پروژه های تحت کنترل 
  8. تهیه و تنظیم گزارشات مدیریتی و تحلیلی از وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های حوزه معاونت و ارائه به مسئولین ذیربط
  9. مدیریت زمان، هزینه و ریسک طرح‌ها و پروژه‌های مصوب و تصمیم‌سازی برای مسئولین مربوطه
  10. بررسی دلایل موفقیت، عدم موفقیت، موانع و مشکلات درخصوص راهبری و اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و ارائه پیشنهادات بهبود و اصلاح
  11. پیگیری دریافت، تشکیل پرونده و تصویب طرح‌های پژوهشی
  12. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق