شرح وظایف اداره طرح‌ های عمرانی

تعداد بازدید:۱۴۸۲
  1. مدیریت و نظارت بر انجام امور مربوط به معماری و تهیه نقشه‌ها و محاسبات فنی ساختمانهای جدید التأسیس دفتر مرکزی و واحدهای تابعه حسب نیاز
  2. بررسی و اظهارنظر در مورد طرح های عمرانی سایر واحدهای تابعه جهاد دانشگاهی برای خرید و یا ساخت و طرح‌های توسعه‌ای
  3. تشخیص لزوم ارجاع کار به مهندسین مشاور و پیمانکاران داخلی و خارجی
  4. بررسی و اظهارنظر در مورد طرح‌های ارائه شده توسط مهندسین مشاور و پیمانکاران
  5. ثبت و نگهداری نقشه ها و مدارک فنی مربوط به طرح های عمرانی
  6. همکاری و هماهنگی در انجام تشریفات مناقصه انتخاب پیمانکاران و انعقاد قرارداد با آنان طبق مقررات مربوطه
  7. همکاری در تهیه قراردادهای مربوط به اجرای طرح های عمرانی با مهندسین مشاور
  8. نظارت بر اجرای عملیات نقشه برداری، ساخت و ساز و مرمت طرح های عمرانی در مجموعه جهاد دانشگاهی
  9. مراقبت و نظارت کامل در تحویل موقت و دائم ساختمانهای جدید
  10. همکاری و مشارکت در تأمین و انتخاب زمین و ساختمان جدید مورد نیاز دفتر مرکزی
  11. نظارت بر تعمیرات کلی ساختمانهای دفتر مرکزی و عندالزوم واحدها و برآورد هزینه آنها
  12. بررسی و بازدید از طرح های نیمه تمام و درحال اجرا و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات مافوق
  13. رسیدگی به صورت وضعیتهای اعلام شده توسط مهندسین مشاور و تهیه گزارشات لازم دراین خصوص 
  14. تهیه و تدوین دستورالعمل‌های بازرسی و بازدید فنی و نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه از ساختمان‌ها و ابنیه‌های جهاد و نظارت بر حسن اجرای آن توسط واحدها و مراکز تابعه
  15. تهیه و تنظیم گزارشات تحلیلی و مدیریتی از وضعیت و شرایط ساختمان‌ها و ابنیه جهاد و انعکاس آن به مسئولین مربوطه
  16. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق