شرح وظایف اداره طرح های عمرانی
- مدیریت و نظارت بر انجام امور مربوط به معماری و تهیه نقشهها و محاسبات فنی ساختمانهای جدید التأسیس دفتر مرکزی و واحدهای تابعه حسب نیاز
- بررسی و اظهارنظر در مورد طرح های عمرانی سایر واحدهای تابعه جهاد دانشگاهی برای خرید و یا ساخت و طرحهای توسعهای
- تشخیص لزوم ارجاع کار به مهندسین مشاور و پیمانکاران داخلی و خارجی
- بررسی و اظهارنظر در مورد طرحهای ارائه شده توسط مهندسین مشاور و پیمانکاران
- ثبت و نگهداری نقشه ها و مدارک فنی مربوط به طرح های عمرانی
- همکاری و هماهنگی در انجام تشریفات مناقصه انتخاب پیمانکاران و انعقاد قرارداد با آنان طبق مقررات مربوطه
- همکاری در تهیه قراردادهای مربوط به اجرای طرح های عمرانی با مهندسین مشاور
- نظارت بر اجرای عملیات نقشه برداری، ساخت و ساز و مرمت طرح های عمرانی در مجموعه جهاد دانشگاهی
- مراقبت و نظارت کامل در تحویل موقت و دائم ساختمانهای جدید
- همکاری و مشارکت در تأمین و انتخاب زمین و ساختمان جدید مورد نیاز دفتر مرکزی
- نظارت بر تعمیرات کلی ساختمانهای دفتر مرکزی و عندالزوم واحدها و برآورد هزینه آنها
- بررسی و بازدید از طرح های نیمه تمام و درحال اجرا و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات مافوق
- رسیدگی به صورت وضعیتهای اعلام شده توسط مهندسین مشاور و تهیه گزارشات لازم دراین خصوص
- تهیه و تدوین دستورالعملهای بازرسی و بازدید فنی و نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه از ساختمانها و ابنیههای جهاد و نظارت بر حسن اجرای آن توسط واحدها و مراکز تابعه
- تهیه و تنظیم گزارشات تحلیلی و مدیریتی از وضعیت و شرایط ساختمانها و ابنیه جهاد و انعکاس آن به مسئولین مربوطه
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق