شرح وظایف اداره کل منابع انسانی و امور اداری
- ساماندهی کلیه امور مرتبط با مدیریت منابع انسانی در مجموعه جهاد دانشگاهی
- مدیریت و راهبری امور اداری، پرسنلی و خدمات رفاهی شبکه جهاد دانشگاهی
- مدیریت امور خدمات عمومی و پشتیبانی در ستاد دفتر مرکزی
- مدیریت و ساماندهی امور دبیرخانه و بایگانی جهاد دانشگاهی و زمینهسازی ثبت، نگهداری و بازیابی سریع، آسان و مطمئن اسناد و مدارک و مکاتبات
- مدیریت و نظارت بر انجام امور اداری و رفاهی کارکنان دفتر مرکزی و شبکه جهاد دانشگاهی
- برنامهریزی و مدیریت واگذاری و برون سپاری فعالیت های فاقد ارزش افزوده به پیمانکاران خارج از مجموعه
- تهیه، تدوین، بازنگری و اصلاح دستورالعملها و قوانین موردنیاز و نظارت بر حسن اجرای ضوابط اداری، رفاهی، پرسنلی و عمومی در جهاد
- تصمیمسازی و ارایه گزارشات تحلیلی و مدیریتی به مقامات مافوق در چارچوب وظایف محوله
- نظارت و ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخش های تابعه
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق