شرح وظایف اداره کل منابع انسانی و امور اداری

تعداد بازدید:۲۵۸۲
  1. ساماندهی کلیه امور مرتبط با مدیریت منابع انسانی در مجموعه جهاد دانشگاهی
  2. مدیریت و راهبری امور اداری، پرسنلی و خدمات رفاهی شبکه جهاد دانشگاهی
  3. مدیریت امور خدمات عمومی و پشتیبانی در ستاد دفتر مرکزی
  4. مدیریت و ساماندهی امور دبیرخانه و بایگانی جهاد دانشگاهی و زمینه‌سازی ثبت، نگهداری و بازیابی سریع، آسان و مطمئن اسناد و مدارک و مکاتبات
  5. مدیریت و نظارت بر انجام امور اداری و رفاهی کارکنان دفتر مرکزی و شبکه جهاد دانشگاهی
  6. برنامه‌ریزی و مدیریت واگذاری و برون سپاری فعالیت های فاقد ارزش افزوده به پیمانکاران خارج از مجموعه
  7. تهیه، تدوین، بازنگری و اصلاح دستورالعمل‌ها و قوانین موردنیاز و نظارت بر حسن اجرای ضوابط اداری، رفاهی، پرسنلی و عمومی در جهاد
  8. تصمیم‌‌سازی و ارایه گزارشات تحلیلی و مدیریتی به مقامات مافوق در چارچوب وظایف محوله
  9. نظارت و ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخش های تابعه
  10. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق