شرح وظایف اداره مدیریت ارتباطات مخاطبین
- زمینهسازی دریافت و اخذ نظرات، پیشنهادات و شکایات مخاطبین جهاددانشگاهی به طرق مختلف و با استفاده از ابزارهای نوین
- جمعبندی، بررسی و تجزیه و تحلیل نظرات، پیشنهادات و شکایات واصله و انعکاس آن به مسئولین و واحد های مربوطه
- انجام تجزیه و تحلیلهای کارشناسی درخصوص دلایل شکایات واصله، تعداد و تنوع آنها و ارائه گزارشات کارشناسی، آماری و مدیریتی به مسئولین و واحدهای ذیربط
- پیگیری و ردیابی پیشنهادات و انتقادات و سایر موارد ارجاعی به مسئولین و واحدهای مختلف تا حصول نتیجه نهایی
- اطلاعرسانی و انعکاس نتایج اقدامات صورت گرفته در ارتباط با پیشنهادات و انتقادات واصله به مخاطبین
- همکاری و مشارکت درخصوص طراحی و پیادهسازی نظامهای دریافت و بررسی پیشنهادات و شکایات مخاطبین در مجموعه جهاددانشگاهی
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق