شرح وظایف اداره مدیریت امور اداری

تعداد بازدید:۱۵۰۵
  1. برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی تامین رفاه و آسایش و بیمه پرسنل جهاددانشگاهی در چارچوب قوانین و مقررات مصوب
  2. طراحی و تدوین آیین نامه‌ها و سیاستهای اداری و رفاهی کارکنان و بازنشستگان شبکه جهاددانشگاهی
  3. پیگیری اخذ تایید و تصویب سیاست‌ها و برنامه‌های رفاهی و اداری کارکنان در مراجع ذیربط
  4. پیگیری ابلاغ آیین‌نامه‌ها، بخش‌نامه‌ها و سیاست‌های اداری و رفاهی کارکنان و بازنشستگان به کلیه ارکان شبکه جهاددانشگاهی
  5. کنترل و نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه‌ها و بخش نامه‌های اداری و رفاهی ابلاغی در شبکه جهاددانشگاهی
  6. بررسی و مطالعه درخصوص دیگر الگوهای مشابه اداری و رفاهی و زمینه‌سازی بهره‌برداری و بومی‌سازی آنها مطابق شرایط جهاددانشگاهی
  7. یکپارچه‌سازی و هماهنگ‌سازی سیاست‌های اداری و رفاهی در مجموعه جهاددانشگاهی
  8. مدیریت و راهبری ارایه خدمات اداری و رفاهی در چارچوب دستورالعمل‌ها و ضوابط موجود
  9. مدیریت صدور احکام اداری و نظارت بر عملکرد واحدها، سازمانها و مراکز تابعه جهاددانشگاهی در این حوزه
  10. تهیه و تدوین گزارشات تحلیلی و مدیریتی از وضعیت امور اداری و رفاهی جهاددانشگاهی و انعکاس آن به مسئولین  مافوق
  11. برقراری ارتباطات کاری و اخذ نظرات مدیران و کارکنان با هدف بررسی و شناسایی موانع و مشکلات امور اداری و رفاهی کارکنان و دریافت پیشنهادات بهبود و اصلاح 
  12. انجام وظایف مربوط به دبیرخانه شورای تسهیلات رفاهی
  13. انجام وظایف مربوط به دبیرخانه صندوق قرض‌الحسنه دفتر مرکزی جهاددانشگاهی
  14. انجام امور مربوط به نیروهای امریه (سربازی)
  15. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق