شرح وظایف اداره مدیریت امور اداری
- برنامهریزی و زمینهسازی تامین رفاه و آسایش و بیمه پرسنل جهاددانشگاهی در چارچوب قوانین و مقررات مصوب
- طراحی و تدوین آیین نامهها و سیاستهای اداری و رفاهی کارکنان و بازنشستگان شبکه جهاددانشگاهی
- پیگیری اخذ تایید و تصویب سیاستها و برنامههای رفاهی و اداری کارکنان در مراجع ذیربط
- پیگیری ابلاغ آییننامهها، بخشنامهها و سیاستهای اداری و رفاهی کارکنان و بازنشستگان به کلیه ارکان شبکه جهاددانشگاهی
- کنترل و نظارت بر حسن اجرای آییننامهها و بخش نامههای اداری و رفاهی ابلاغی در شبکه جهاددانشگاهی
- بررسی و مطالعه درخصوص دیگر الگوهای مشابه اداری و رفاهی و زمینهسازی بهرهبرداری و بومیسازی آنها مطابق شرایط جهاددانشگاهی
- یکپارچهسازی و هماهنگسازی سیاستهای اداری و رفاهی در مجموعه جهاددانشگاهی
- مدیریت و راهبری ارایه خدمات اداری و رفاهی در چارچوب دستورالعملها و ضوابط موجود
- مدیریت صدور احکام اداری و نظارت بر عملکرد واحدها، سازمانها و مراکز تابعه جهاددانشگاهی در این حوزه
- تهیه و تدوین گزارشات تحلیلی و مدیریتی از وضعیت امور اداری و رفاهی جهاددانشگاهی و انعکاس آن به مسئولین مافوق
- برقراری ارتباطات کاری و اخذ نظرات مدیران و کارکنان با هدف بررسی و شناسایی موانع و مشکلات امور اداری و رفاهی کارکنان و دریافت پیشنهادات بهبود و اصلاح
- انجام وظایف مربوط به دبیرخانه شورای تسهیلات رفاهی
- انجام وظایف مربوط به دبیرخانه صندوق قرضالحسنه دفتر مرکزی جهاددانشگاهی
- انجام امور مربوط به نیروهای امریه (سربازی)
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق