شرح وظایف دبیرخانه هیات امنا، شوراها و مجامع

تعداد بازدید:۲۵۹۲
  1. برنامه ریزی و زمانبندی برگزاری جلسات هیات امنا، شورا ها و مجامع
  2. همکاری و مشارکت در دریافت پیشنهادات و تهیه و تنظیم دستور جلسات با هماهنگی مسئولین مربوطه
  3. همکاری و مشارکت در انجام امور کارشناسی مربوط به موضوعات مطروحه در جلسات با هماهنگی واحدهای ذیربط
  4.  جمع بندی نتایج جلسات و تصمیمات اتخاذ شده و هماهنگی ابلاغ مصوبات
  5. پیگیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات ابلاغی
  6. انعکاس گزارشات عملکردی از جلسات و نتایج حاصله از اجرای تصمیمات و مصوبات به مقامات مافوق
  7. مشارکت در پشتیبانی برگزاری جلسات هیات امنا، شوراها و مجامع با همکاری دیگر واحد های متولی
  8. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق