شرح وظایف دبیرخانه هیات امنا، شوراها و مجامع
- برنامه ریزی و زمانبندی برگزاری جلسات هیات امنا، شورا ها و مجامع
- همکاری و مشارکت در دریافت پیشنهادات و تهیه و تنظیم دستور جلسات با هماهنگی مسئولین مربوطه
- همکاری و مشارکت در انجام امور کارشناسی مربوط به موضوعات مطروحه در جلسات با هماهنگی واحدهای ذیربط
- جمع بندی نتایج جلسات و تصمیمات اتخاذ شده و هماهنگی ابلاغ مصوبات
- پیگیری و نظارت بر حسن اجرای مصوبات ابلاغی
- انعکاس گزارشات عملکردی از جلسات و نتایج حاصله از اجرای تصمیمات و مصوبات به مقامات مافوق
- مشارکت در پشتیبانی برگزاری جلسات هیات امنا، شوراها و مجامع با همکاری دیگر واحد های متولی
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق