شرح وظایف دفتر رییس جهاددانشگاهی

تعداد بازدید:۹۴۱
  1. دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامه‌ها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی مربوط به حوزه ریاست
  2. تنظیم برنامه‌های روزانه ریاست جهاددانشگاهی
  3. تنظیم برنامه‌های ملاقات و سفرها و بازدیدهای ریاست جهاددانشگاهی
  4. تهیه پیش‌نویس و تایپ کلیه نامه‌ها، مستندات، بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های موردنیاز ریاست جهاددانشگاهی
  5. پاسخگویی به تلفن‌ها و مراجعان مربوط به حوزه ریاست
  6. برنامه‌ریزی برگزاری جلسات با افراد حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی حوزه ریاست
  7. جمع‌آوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز ریاست جهاددانشگاهی
  8. تهیه گزارشات موردی حسب نیاز ریاست جهاددانشگاهی
  9. همکاری و هماهنگی درخصوص تلفیق و تلخیص گزارشات و مستندات مختلف و ترجمه متون داخلی و خارجی با همکاری واحد های ذیربط
  10. همکاری و هماهنگی درخصوص اخذ نظرات ریاست جهاد به جهت تهیه احکام و انتصابات در مجموعه جهاددانشگاهی
  11. پیگیری و هماهنگی امور اداری و کارگزینی معاونین و روسای واحدها و انعکاس آن به مقامات و مسئولین مربوطه
  12. مدیریت امور دبیرخانه محرمانه و اسناد طبقه‌بندی شده حوزه ریاست
  13. بررسی و پیگیری نظرات و پیشنهادات مدیران و پرسنل جهاددانشگاهی و انعکاس آن به مقامات و مسئولین مربوطه
  14. اطلاع‌رسانی وقایع و اخبار مرتبط در زمان مناسب و کیفیت مطلوب به ریاست جهاددانشگاهی
  15. بررسی دستور جلسات کمیسیون‌های ذیربط جهاد به لحاظ جمع‌آوری مدارک و سوابق مربوط با همکاری واحدها و مسئولان ذیربط
  16. هماهنگی با واحدهای ذیربط در تهیه و تنظیم پیام های ریاست جهاد دانشگاهی جهت همایش ها، هم اندیشی ها و سایر مناسبت ها
  17. پشتیبانی تصمیم و تصمیم‌سازی و ارائه خدمات کارشناسی و مشاوره‌ای به ریاست جهاد در زمینه امور سیاسی، امنیتی، امور بین‌الملل و ....
  18. ایجاد و هدایت جریان اطلاعات مدیریت از سوی کلیه مدیران ارشد مجموعه به سوی ریاست جهاد
  19. نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و میزان محرمانگی آنها
  20. ارائه خدمات دریافت و ارسال پیام‌های الکترونیکی برای مسئولین ذیربط و ثبت و نگهداری سوابق مربوطه
  21. مدیریت و ایجاد هماهنگی و انجام امور پشتیبانی مشاورین ریاست جهاد و برنامه‌ریزی و ساماندهی جهت دریافت نظرات و پیشنهادات آنها و ارائه به ریاست جهاد
  22. برقراری ارتباط و تعامل مستمر با مشاورین حقیقی و حقوقی جهاددانشگاهی در چارچوب وظایف محوله
  23. ارائه خدمات اداری و دفتری موردنیاز به مشاورین در چارچوب وظایف محوله به ایشان
  24. همکاری و مشارکت با مشاورین به جهت جمع‌آوری اطلاعات و برقراری ارتباطات کاری و سازمانی و سایر امور ارجاعی به ایشانپیگیری امور اداری، مالی و قراردادی مشاوران
  25. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق