شرح وظایف دفتر معاونت هماهنگی و امور مجلس

تعداد بازدید:۱۰۶۵
  1. ساماندهی امور اداری و دفتری حوزه معاونت
  2. دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامه‌ها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی حوزه معاونت
  3. تنظیم برنامه‌های روزانه معاون امور برنامه‌ریزی و توسعه
  4. تنظیم برنامه‌های ملاقات و سفرها و بازدیدهای معاون امور برنامه‌ریزی و توسعه
  5. تهیه پیش نویس و تایپ کلیه نامه‌ها و مستندات مورد نیاز معاونت
  6. پاسخگویی به تلفن‌ها و مراجعان مربوط به حوزه معاونت
  7. برنامه‌ریزی برگزاری جلسات با افراد حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی حوزه معاونت
  8. جمع‌آوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز معاونت
  9. اطلاع‌رسانی وقایع و اخبار مرتبط در زمان مناسب و کیفیت مطلوب
  10. پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
  11. ارائه خدمات دریافت و ارسال پیام‌های الکترونیکی برای مسئولین ذیربط و ثبت و نگهداری سوابق مربوطه
  12. نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه و میزان محرمانگی آنها
  13. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق