شرح وظایف دفتر هماهنگی طرح های ویژه/ ملی
- برنامهریزی و اقدام درخصوص مدیریت بحران و تشکیل ستاد پیگیریهای ویژه در مواقع خاص به منظور هماهنگی و هدایت فعالیتهای اضطراری با همکاری معاونتهای ذیربط
- جمعآوری اطلاعات در مورد تلاشهای انجام شده توسط سایر دستگاههای اجرایی درخصوص طرحهای ویژه/ملی
- فراهم آوردن شرایط لازم جهت مشارکت هرچه بیشتر معاونتها و واگذاری فعالیتهای تخصصی به معاونتها مربوطه
- برنامهریزی و سازماندهی لازم درخصوص مدیریت و راهبری طرح های ویژه/ملی با هماهنگی حوزه های تخصصی و واحدهای متولی مربوطه
- پیگیری و هماهنگی درخصوص تسهیل مدیریت و راهبری طرح های ویژه/خاص با واحدها و سازمانهای داخلی و خارجی
- کنترل و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مذکور و تهیه گزارشهای لازم جهت ارائه به مسئولین مربوطه
- پیگیری و هماهنگی درخصوص تعهدات حقوقی و قراردادی و نیز تامین و تخصیص مناسب منابع موردنیاز طرحها و پروژههای خاص/ملی از نقطه شروع تا تعیین تکلیف نهایی
- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق