شرح وظایف دفتر هماهنگی طرح‌ های ویژه/ ملی

تعداد بازدید:۱۵۹۰
  1. برنامه‌ریزی و اقدام درخصوص مدیریت بحران و تشکیل ستاد پیگیری‌های ویژه در مواقع خاص به منظور هماهنگی و هدایت فعالیت‌های اضطراری با همکاری معاونت‌های ذیربط
  2. جمع‌آوری اطلاعات در مورد تلاش‌های انجام شده توسط سایر دستگاه‌های اجرایی درخصوص طرح‌های ویژه/ملی
  3. فراهم آوردن شرایط لازم جهت مشارکت هرچه بیشتر معاونت‌ها و واگذاری فعالیت‌های تخصصی به معاونت‌ها مربوطه
  4. برنامه‌ریزی و سازماندهی لازم درخصوص مدیریت و راهبری طرح های ویژه/ملی با هماهنگی حوزه های تخصصی و واحدهای متولی مربوطه
  5. پیگیری و هماهنگی درخصوص تسهیل مدیریت و راهبری طرح های ویژه/خاص با واحدها و سازمانهای داخلی و خارجی
  6. کنترل و نظارت بر حسن اجرای طرح‌‌های مذکور و تهیه گزارش‌های لازم جهت ارائه به مسئولین مربوطه
  7. پیگیری و هماهنگی درخصوص تعهدات حقوقی و قراردادی و نیز تامین و تخصیص مناسب منابع موردنیاز طرح‌ها و پروژه‌های خاص/ملی از نقطه شروع تا تعیین تکلیف نهایی
  8. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق