شرح وظایف گروه مدیریت پروژه‌ های خاص/ ویژه پژوهش و فناوری

تعداد بازدید:۱۶۴۵
  1. برنامه‌ریزی و سازماندهی لازم درخصوص مدیریت و راهبری پروژه های خاص /ویژه حوزه پژوهشی و فناوری با هماهنگی حوزه های تخصصی و واحدهای متولی مربوطه
  2. طراحی و پیاده سازی نظام مدیریت و کنترل پروژه جهت مدیریت مؤثر طرح‌ها و پروژه‌های خاص /ویژه حوزه پژوهش و فناوری
  3. پیگیری و هماهنگی درخصوص تسهیل مدیریت و راهبری طرح‌های خاص/ویژه حوزه پژوهشی و فناوری با واحدها و سازمانهای داخلی و خارجی
  4. مدیریت و راهبری اجرای طرح ها و پروژه های خاص با همکاری و هماهنگی واحدها و مسئولین مربوطه
  5. کنترل و نظارت بر حسن اجرای طرح‌‌های مذکور و تهیه گزارش‌های لازم جهت ارائه به مسئولین مربوطه
  6. پیگیری و هماهنگی درخصوص تعهدات حقوقی و قراردادی و نیز تامین و تخصیص مناسب منابع موردنیاز طرح ها و پروژه های خاص /ویژه از نقطه شروع تا تعیین تکلیف نهایی
  7. برنامه‌ریزی درخصوص ارائه خدمات پشتیبانی و اجرایی پروژه های خاص /ویژه
  8. مدیریت و نظارت بر مستند سازی و انتشار نتایج حاصل از طرح ها و پروژه های خاص /ویژه پژوهشی و فناوری
  9. ساماندهی و مدیریت منابع اطلاعاتی موردنیاز و گردش کار طرح ها و پروژه های خاص /ویژه
  10. تهیه و تنظیم گزارشات مدیریتی و تحلیلی از وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های خاص /ویژه و ارائه به مسئولین ذیربط
  11. مدیریت زمان، هزینه و ریسک طرح ها و پروژه های خاص /ویژه و تصمیم سازی برای مسئولین مربوطه
  12. بررسی دلایل موفقیت، عدم موفقیت، موانع و مشکلات درخصوص راهبری و اجرای طرح ها و پروژه های خاص /ویژه و ارائه پیشنهادات بهبود و اصلاح
  13. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق