شرح وظایف گروه مطالعات راهبردی

تعداد بازدید:۳۶۵۵
  1. مدیریت انجام مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی و راهبردی بر اساس برنامه های مصوب و سیاست‌های کاری جهاددانشگاهی
  2. مدیریت انجام مطالعات کارشناسی درخصوص بررسی و شناسایی چالش‌ها و نیازهای فرهنگی کشور و انعکاس آن به واحدها و مراکز تابعه
  3. همکاری و مشارکت جهت آماده سازی و انتشار نتایج و یافته‌های فرهنگی
  4. همکاری و مشارکت در تولید و ارائه گزارشات تحلیلی و مدیریتی پیرامون موضوعات ارجاعی حسب مورد
  5. همکاری و مشارکت در برگزاری جلسات هم‌اندیشی کارشناسی و تحلیلی موضوعات فرهنگی با حضور صاحبنظران داخلی و خارجی
  6. کارفرمایی طرح‌های فرهنگی مصوب و ارجاع آن به واحد ها و سازمانهای تابعه جهت اجرا
  7. ساماندهی و مدیریت گروه های تخصصی حوزه معاونت
  8. همکاری و مشارکت در برگزاری سخنرانی، میزگرد، سمینار، مجامع و همایش‌های فرهنگی
  9. همکاری و مشارکت در آماده سازی نتایج حاصل از مطالعات فرهنگی در قالب کتاب و نشریه و مقالات تخصصی جهت انتشار
  10. زمینه‌سازی تولید و ترویج الگوهای فرهنگی بومی متناسب با شرایط کشور و در چارچوب نیاز های احصاء شده
  11. همکاری و مشارکت در بررسی و اظهارنظر درخصوص طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی فرهنگی تهیه شده توسط هسته‌های مطالعاتی معاونت‌های فرهنگی واحدها
  12. پیشنهاد موضوعات مطالعاتی و پژوهشی به هسته‌های مطالعاتی واحدهای جهاددانشگاهی
  13. برقراری ارتباط با سایر ارگان‌ها، نهادها و سازمانهای متولی امور فرهنگی کشور جهت هماهنگی و همکاری‌های مشترک
  14. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق