شرح وظایف گروه مطالعات رویداد های فرهنگی

تعداد بازدید:۱۳۷۸
  1. زمینه‌سازی توسعه و ترویج الگوها، نظریه‌ها و یافته‌های فرهنگی از طریق برنامه‌ریزی و اجرای رویدادهای فرهنگی (همایش‌ها، سمینارها، نشست‌های تخصصی و ....) در مجموعه جهاددانشگاهی
  2. هماهنگی و نظارت عالیه بر رویدادهای فرهنگی برگزار شده توسط سازمانها، مراکز و واحد های تابعه
  3. جمع بندی کارشناسی و انعکاس نتایح حاصل از برگزاری رویدادهای فرهنگی به مراجع و مقامات مافوق
  4. همکاری و مشارکت در ثبت و مستند سازی وقایع رویدادهای فرهنگی و زمینه سازی استفاده مناسب از آنها
  5. هماهنگی با رسانه های جمعی جهت پوشش خبری رویدادهای فرهنگی
  6. مشاوره و ارائه همکاری با واحدها  و مراکز تابعه به جهت مدیریت و راهبری محتوایی رویدادهای فرهنگی
  7. انجام هماهنگی‌های لازم با سخنرانان و صاحب‌نظران امور فرهنگی به منظور شرکت در رویداد های فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی
  8. شناسایی و معرفی سمینارها و کنفرانس های فرهنگی معتبر داخلی و خارجی و زمینه سازی مشارکت و حضور فعال در رویدادهای فرهنگی
  9. پیشنهاد محور های کلیدی و موضوعات اولویت دار جهت طرح در رویدادهای فرهنگی
  10. انجام هماهنگی های لازم درخصوص تامین و تدارک منابع و امکانات مورد نیاز برگزاری رویدادهای فرهنگی
  11. همکاری و مشارکت در اندازه گیری و سنجش میزان اثر بخشی رویدادهای فرهنگی برگزار شده و انعکاس آن به مسئولین مربوطه
  12. تهیه و تنظیم برنامه(طرح) رویدادهای فرهنگی، پیگیری اخذ تایید و تصویب و زمینه سازی مدیریت و راهبری آن
  13. حصول اطمینان از برگزاری کیفی و نیز تحقق اهداف رویدادهای فرهنگی و انعکاس نتایج آن به مقامات و مسئولین مربوطه
  14. تعیین و تدوین ضوابط و استانداردهای مربوط به برگزاری همایش‌ها و نشست‌های فرهنگی
  15. مدیریت و نظارت بر تدوین و آماده سازی محصولات فرهنگی متناسب با رویدادهای فرهنگی
  16. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق